diumenge, 13 de setembre del 2009

Version especial Tsubasa

Hiii~ n.n





Os presento la segunda canción en catalan, esta vez es la misma canción de tsubasa pero como ya os he dicho en catalan.


T.T me encanto la primera vez que lo escuche...





Alli vaa xD...:



Anime: Tsubasa reservoir Chronicle

Cantante: Núria Trifol

Letra: Musica.com
Y también gràcias a amiboshi.net por las canciones de anime en catalàn y la letra-^^-







Ets el meu Amor:



Del cel gris només cau, poc dolça,
una pluja que fa olor de plor.
Sé d'un noi que és un rodamón
tendre i gentil.



La cançó, tan trista i antiga,
va sonant com ja fa tant de temps,
i un record que no reconec
vaga sens rumb.


Somni meu, vola sense por,
viu amb força per creuar el cel
i marxa cap a un lloc llunyà
on l'amor mai desapareix.
Tu i jo creuarem l'oceà
cel enllà.


M'he enfonsat enmig de les ombres
i, de cop, m'ha envoltat una llum.
És lluent, em mira amb amor, i sé que ets tu:
són els teus ulls.



...
>

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada