dilluns, 15 de març del 2010

Flor anònima

Por fin puedo actualizar xD!!!

Tenia un encargo de hace una semana, asi que ahora que puedo lo pondre.

La canción de hoy es el ending de un dulce anime llamada Aoi.
Una amiga muy querida me pidio que le colgara el ending, pero en catalan!!
Espero que lo disfruteis tannto como yo^^.
Aqui va~!






Anime: Aoi (Blau)
Canción: Namu shirenu hana
Letra: amiboshi



Música:
















Lyric:

Flor anònima

Digue'm, sisplau,
què és el més delicat que a la vida hi ha
i que ens protegeix
i fa que ens estimem de tot cor.
Digue-m'ho.

Vull sentir els teus llavis dient la paraula amor
i saber que ets meu, meu de debò.

Et miro, i vull que em miris.
T'estimo, i vull que m'estimis.
Digues que és amor, que això és amor:
és la joia més gran i és de tots dos.

Encara ens coneixem poc,
però t'estimaré de tot cor.
Vull que tu també sentis el mateix;
per això et dono tot el meu amor,
petitó i modest: per amor.









Mattane~!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada